Nieuwsbrief - Mei 2024

Wat zijn de Vlaamse toetsen?
De Vlaamse toetsen zijn digitale toetsen voor Nederlands en wiskunde die bijna alle leerlingen van L4 op school zullen afleggen in mei.

• Voor Nederlands krijg je een toets begrijpend lezen. Je beantwoordt vragen over een tekst.
  • Voor wiskunde krijg je een toets over wiskundige problemen. Je krijgt ook een toets over een specifiek thema, bv.: meetkunde

Meer info voor leerlingen en ouders: https://www.vlaanderen.be/onderwijs-en-vorming/vlaamse-toetsen/info-voor-leerlingen-en-ouders

SAVE THE DATE
Op zaterdag 1 juni 2024 nodigen wij jullie allemaal uit op ons FRANCISCUS SALOON. 1 keer per jaar kunnen we allemaal genieten van een spetterend schoolfeest met spelletjes,  LIVE muziek , dans en vooral veel lekkers. Ons schoolfeest start om 13u.
Heeft u zin om mee één uurtje te komen helpen of maakt u graag iets lekkers, laat het ons zeker weten.

Wil je graag onze school sponsoren dan kan dit door een schenking via de schoolrekening of cash.
BE91 7360 75 61 76 mededeling: sponsoring schoolfeest 2024

KOFFIESTOP  donderdag 16 mei 2024
Kom genieten van een gezellige babbel en een tasje thee of koffie en ontmoet andere ouders. Bij mooi weer zien we jullie in de voortuin, bij regen in het LABO.

PARKLOOP woensdag 8 mei 2024

We organiseren onze jaarlijkse parkloop. De eerste loop start met onze kleuters van K3 om 9u. Vervolgens L1, L2,..tot L6. De start van de laatste loop verwachten we om 11.20u

Alle ouders nodigen wij graag uit om te komen supporteren in het Te Boelaerpark.

Het Franciscus Team staat klaar om jullie kinderen te laten groeien!